2010-01-18
11:25:35

18/1

Jag har mycket och berätta, i alla fall som det känns. Fast... det enda jag egentligen har tänkt på ordentligt är det jag fick höra igår. Jag önskar att jag kunde åka upp till dig, ge dig en stor kram och ha dom där värdsliga diskussionerna om allt i denna värld. Att du fick det du önskat dig. Jag hoppas att mina ord räckte med tanke på allt, I keep my fingers crossed. Sänder alla mina tankar till dig & familjen.

Ja, helgen? Ja den var ju rätt så spontan ändå. Fredagen tillbringade jag hemma med en massa gotta och en Beckfilm.♥ Sen då? Ja, jag hann knappt vakna till på lördagsmorgonen innan jag fick ett brådskande meddelande på msn: " kom hit?" så jag tog mitt pick och pack, körde in till stan och fick se en bakisbrud-91.. ojojoj!

Efter denna nyktrat till så gick vi ner till Micke och Marre där vi åt godis, hade OC-maraton(jag hade glömt hur bra det var! GRÄT serien igenom.) och sen fick vi lite mat. Men ja, efter ändrade planer så gick vi tillbaka till den tillnyktrade och skulle dricka vin(eh?) och bessa mini. Mums! Eller ja, mums och mums.. Ägg på en currypizza är väl inte vad man är ute efter direkt. Ja, det blev ett glas vin, pizza, mycket prat och musik. Efter det blev det sova, kroppen var helt slut efter feber och socialt umgänge.

Igår körde jag till Mamma, hämtade Noel och sen åt vi gott. :) Det var typ så det gick till, min helg. Nu sitter jag här, med ett magont som heter duga och feber på gränsen. Det är ju ett gott tecken...
Jag är less, fast jag har en ganska bra lista på spotify som gör mig glad! Hihi, nu ska jag göra mig nåt ätbart tror jag. Jag fyller år snart förresten, KUL!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!