2011-09-19
12:54:52

Monday 20:43

Yes, min första "riktiga" helg i Sydney - check! Den var helt awesome och nästa helg fyller ju Linnsan år så då blir det åke av igen asså!

Idag var det heldag med barnen igen, dvs jobba 06.30-18.30. Slitsamt men mina andra dagar är oftast så jäkla lugna och fulla med freetime så det är inga problem. Det blev ett besök i parken imorse innan vi begav oss hem för lunch och därefter balettlektion.
Nu ikväll har jag badat tjejerna och tittat på "how I meet your mother". Haft en riktig myskväll vill jag säga. Christina gjorde god mat, sweet potatoes och kyckling. Sen hade jag och tjejerna lite kvalletid innan läggdags.
Nu smsade också en tjej som är aupair hos en av min värdmammas kompisar. Hon är från Norge, verkar trevlig! Hon kom för någon vecka sen, precis som mig men hon har tydligen inte träffat så mycket folk här. Så på onsdag blir det lunch med henne ute i Manly. :)

Jag har även fått dille på "Sunes Jul" och alla Astrid Lindgren filmerna, så varje kväll kollar jag antingen på ett avsnitt av Sune eller nån skön rulle av fina Astrid. Det får lillhjärtat att bulta lite extra. Jag mår så bra!

Ska förresten rensa telefonen imorgon på lite pyssel som jag gör här om dagarna, mest foton på barnen och aktiviteterna med dom, men ändå. Det är ju en blogg om min vardag!

Nej, nyduschad och renbäddad säng. Kan det bli bättre? Åh, nu ropade Pippi från godisaffären med. Dags att dra!
Sovgott. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!