2011-10-13
10:25:25

2011.10.13, Kl 19.19

Men hej på er, småtroll! Hihi, saknar er fina människor i Norrlandsskogarna, yes I do. Men vet ni? Jag mår också så förbaskat bra här så det nästan är löjligt. Har träffat så många genuint snälla och sköna människor, och eftersom man inte har sin egen familj på plats så blir man ju mer familj med sina vänner som man har funnit här, och det funkar ju finfint! Har ju Linnsan, hon är som en mamma+syster i ett liksom. Fast mest syster, ah. Hon är ju lite galen den jäntan ibland om man så säg!

Och kan ni fatta att helgen anländer om bara ett strax? Tjoho, imorgon jobbar jag bara lite strötimmar innan jag gör helt, då ska jag tillsammans med mina vänner gå ut i Manly. Men kanske tar det liiiiiite lugnt i alla fall, ska ju babysitta lördagkväll, mina värdföräldrar ska ut och slira, jajemen!

Ah, tänkte väl mest skriva här, visa att jag lever och frodas. Hoppas ni alla mår gott, det gör jag! Jag har redan intagit sängen för kvällen med en påse nötter och en massa serier som ska avverkas, så sköt om er tills vi hörs igen! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!