2011-09-21
08:13:01

det som betyder mest i livet

Åh. Tomas Ledin. En artist med sån mångfald. Med rötterna i mina trakter. Han har låtar som handlar mycket om Höga kusten, så när jag lyssnar på honom här i min säng i bland, så får jag ett sting av... Ja inte hemlängtan. För som sagt, love it here! Men... Ja, en saknad av familj och en stolthet och varm känsla av att få bo där jag bor.

Så just nu, drömmer jag mig bort till Höga kusten. Till havet. Skogen runt knuten och doften av blommor från ängen som ligger en bit bort. Och fågelkvittret som man hör om sommarkvällarna och doften från löven som faller från träden om hösten. <3
Och ja, detta är inte alls ett försök i att vara poetiskt för det kan jag inte. Men se det som en bråkdels beskrivning av min syn på mitt ursprung.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!