2011-09-21
01:05:02

Wednesday 08:57

Hej på er! Jag måste bara börja och säga att det känns som att jag har varit här hur länge som helst. Vilket är bra, jag gillar Sydney jättemycket. Jag har knappt koll hur länge jag har varit här heller egentligen, typ... två veckor kanske? Ahja. Har precis skickat iväg barnen till skolan med sin mamma. Jag gör dom alltid i ordning på morgonen innan skolan och sen skjutsar hon. Så nu har jag lite tid att fylla med diverse aktiviteter denna onsdag innan jag börjar klockan fyra igen. Jag har precis slagit igång en tvätt så medan den går så ska jag nog gå ner till stranden och ta mig en löptur fram och tillbaka.
Efter den blir det lunch i Manly med nyanlända Julia som kommer från Norge. Ska bli intressant att se hur mycket jag hänger med i samtalet i början, har ganska svårt att förstå norrmän! Men hon verkar trevligt så det är nog inga problem.

Idag kommer Christinas mamma också från Brisbane. Det ska bli spännande. Dom pratar ju båda flytande franska och då hon är här och hälsar på så brukar dom prata det ganska mycket med varandra. Men jag kan ju "bonjour, monseiur, Au revoir". Yes, borde räcka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!