2011-09-12
11:22:39

Monday 19:18

Jajemen, då var första arbetsdagen över! Den flöt på bra utan större missöden. På måndagar och torsdagar så jobbar jag heldag från ca 06.30-18.30 (med lite "raster" emellan". Allt är ganska flexibelt") medan jag tisdag, onsdag och fredagar jobbar endast någon timme på morgonen och cirka 2½ timmar på kvällen och med helgen ledig. :) Idag gick till lekparken, uträttade lite ärenden och ja. Dagen har i sin helhet varit ganska lugn!
Nu sitter jag och väntar på att min syster ska börja gå på sin lunch så att hon kan skypa med mig. Och så ska jag passa på att glo lite på Hits-kanalen som har Alla program som jag gillar: Vänner, How I met your mother, 2½ men osv! Helt awesome ju. Och eftersom min värdmamma oftast pysslar på med en massa på kvällarna så har jag tv:n för mig själv, hihi.

Nåja, hoppas alla mår kalas!
Puss / Frida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!