2011-09-14
08:41:31

Wednesday 16:33

Men himmel och pannkaka, vilket väder vi har haft det idag! Solen sken och jag låg nere på playan halva dagen! Skulle kunna legat där tills nu men då hade jag väl bränt sönder mig. Jag får bygga upp en bränna i omgångar, så det lär nog bli ett besök där nere på stranden resten av veckan nån timme i sänder.

Jobbade morgonen och nu snart kvällen 17-18.30, sen ska jag iväg på The Oaks med Linn. Ska bli kul att få gå ut och träffa lite folk och dricka lite vitt, hä förtjäna ja!

Här bjuder jag på en liten bild på hur det brukar se ut på en del av min morgonpromenad som jag brukar ta:


Detta är även stranden som är närmast vårt hus där jag var och solade idag, 5 minuter och sen är man där. Jäkligt lyxigt må jag säga!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!