2011-09-07
13:29:52

On my way!

Tjoho, sitter på Arlanda nu! Känns smått surrealistiskt att jag snart är på väg, på väg till ett land som jag så länge har drömt om att åka till.

Har även hittat en reskompis på tåget från Sollefteå (ligger drygt 40 minuter från där jag bor) som också ska till Australien. Hon ska dock till Adelaide men våra flyg går i princip samtidigt så vi har sällskap fram till dess!

Resfebern har börjat smyga sig på sakta men säkert, tror att allt kommer att komma när jag flyger från Köpenhamn till Beijing. Huga... Vad långt det låter... Och vad vuxen jag känner mig helt plötsligt.

Nej nu ska jag nog avsluta innan jag blir alltför känslosam, ska nog gå och ta mig ett glas rött snart och fira att jag fasiken är på väg! Over'n out!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!