2011-10-30
09:09:45

Tjolahopp!

Söndagkväll och helgen är snart till ända! I fredags blev det middag och utgång med Linn, Kristin, Filip och Louisa. Superkul, då vi gick till en backpackerklubb i stan. Det blev en hel del drinkar och skaka rumpa! Vaknade inte upp bakis, men dock med feber och förkylning som har hängt med idag också... Känns sisådär. Skärskilt eftersom min värdmamma fick sammandragningar igår och förmodligen drar på förlossningen vilken dag som helst nu. Så att bli sjukt nu är verkligen ingen bra timing. Men what to do? Känner mig i alla fall lite bättre, blir att slänga i sig lite Panadol(alvedon) och köra nässpray inatt så klarar jag nog att jobba heldag imorgon.

På torsdag kommer Jenny hit också, det ska bli askalas! Ska försöka ta mig till Taronga Zoo med henne och kanske Linn och hennes vänner och dra en utgång i antingen Manly eller stan. Men kul ska vi ha i alla fall! Och så får vi se vad vi kommer fram till i vår backpacker-planering också, tiden rusar ju fram här så snart är vi ju där om cirka 2 månader. Så det är kanske lika bra att börja grovplaneringen nu.

Nu har jag precis skypat med mamma och beklagat mig över hur sjuk jag är. Eller ja, jag börjar ju bli bättre men ändå. När jag är sjuk blir jag precis som då män för sin förkylning och klagar över att det är värre än att föda barn. Haha! Så, tyck synd om mä!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!