2009-02-28
09:14:30

it's a beautiful day

För att sammanfatta dagarna som gått sedan onsdags, det här har jag pysslat med;
Torsdag: Matteprov och hela skiten, thengan körde utan sin nackkrage och jag kan vill bara säga att jag saknar den.
Den livade upp den annars rätt trötta stämningen som har varit i vår klass nu innan lovet.. Efter skolan blev det först Coop och sen gymmet. Grymt härligt!

Fredag: Thengan bjöd på joltcola och alla var relativt nöjda och glada. Det neutrala bf-gänget tog lite skolk här och var, fast bara halva gruppen, för att det nalkades prov. Nåt som ingen hade pluggat. Menmen,skam den som ger sig!
Efter skolan drog jag hem, fixade käk och åkte sedan buss in till stan igen, för att först träffa Anton Hörnfeldt och testa toilen. Han visade mig det dösnygga tyget och sen åkte toilen på. Det är några detaljer som ska fixas men jag tror att slutesultatet blir tipptopp! Efter det drog jag hem till Ekkin. Vi repade...lite grann men det blev inte så mycket rök i salongen. Men vi kan inte vara bäst jämt.. Samuel kom och tittade på film med oss efteråt, där vi bjöd på chips, godis och "Amelie från Montmantre".


Vad händer idag? Jobbet kommer nu först, jag ska försöka få igång lite allsång med Rebecka. Jag är lite sugen på det faktiskt. Sen ska jag hem och vänta på att jensaboy kommer. Så långt har jag ungefär kommit i min planering.

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!