2010-04-05
14:40:43

Easterbreak

Long time no seen! Kanske man får tillbaka lite blogglust nu när man har köpt sig en egen dator? Återstår att se...

Känns ju som att alla mina lov är likadana; "sjuk-sjuk-sjuk." Sen när det är nån dag kvar och allt det roliga är över så ja, då blir man frisk.
Men idag trotsade jag mina rossliga lungor, extreeemt hesa röst och lite småfebriga kropp för en liten promenad i det regniga vårvädret som har kommit hit till norrland. Det var skönt att få vädra ur sig lite skit som kroppen har i sig.

Nu hör jag hur pappa ordnar med en tidig middag och det kunde inte passa mer! Är så sjukt hungrig.
Efter det så har jag bokat upp mig hela kvällen med en god smoothie och en massa bra filmer, tittar just nu på "Bröderna Lejonhjärta" sen blir det "Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv".
Ni vet den där filmen då två barn förlorar sina föräldrar i en tragisk olycka, och deras förmyndare(Jim Carrey) försöker ta livet av barnen för att få deras förmögenhet som dom ärvde! SPÄNNANDE!
Efter det blir det såklart Johan falk, vad annars?

Dags att hänga med i Skorpans och Jonathans liv nu kanske, CIAO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!