2011-09-24
06:00:26

Saturday 14.00

Oj oj oj, hej på er! Linn firade sin födelsedag igår med dunder och brak och... det känns idag! Trött, seg, sliten you name it. Men kul var det i alla fall. Vi började kvällen på Atom Thai restaurang i Newtown som ligger inne i city. Efter en god middag begav vi oss till flertalet krogar innan lilla Frida här tänkte att "nu måste jag ha min skönhetssömn". Japp, så bussen hem vid tre-tiden med två Manlyflickor som sällskap så att jag slapp åka själv.

Tanken var att vi skulle med Paulina och Alexandra (två svenska backpackers som vi träffade förra helgen) ut ikväll men jag och Linn känner mer för Sven's pizzeria ikväll som ligger bredvid Linn.
Yesyes, så lugnt blir det med andra ord. Ja, och jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. I fredags var jag ledig under dagen så då åkte jag och Linn till Manly och shoppade lite och resten av veckan har jag jobbat typ. Har varit kanonväder här så har även spenderat lite tid på stranden!

Nej, man kanske ska mysa ner sig med sig svenska godis som man köpte häromdagen och kolla på någon bra serie innan man träffar Linnsan. Kanske ta sig en tupplur också... Zzzzzzz.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!